Idag, Profeter, Profeti, Trump

Hva skjer fremover?

Hva sier Gud til menighetene nå? Hva Han har sagt til meg vil jeg ta opp her, samt hvordan og hva vi kan gjøre i denne utrolige tiden! Alle merker at noe skjer, noen vet mer enn andre samt noen ser mer. Men, det er også de som følger Satans løgn å har latt seg lure til å ta del i kamper på Guds arena! De angriper andre kristne, samt snakker stygt om dem. Da er man på en farlig vei, å man må snu!

En ånd av blindhet og forvirring har blitt utøst over massene. Her vil det bli tydelig hvor ditt anker er festet. Onde krefter står bak BLM og Antifa som vi ser raserer by etter by i USA. Det er hvite og svarte ektremt rike menn som betaler for det, menn som er tjenere av Satan. De har utført ritualer som har krevd utrolig mange blodoffer for å få en masse av demoner til å dekke menneskene. I vårt land har vi sett noen mennesker som tror at dette er en seriøs organisasjon, som tror at dette virkelig handler om racisme som støtter dem å tror blindt på medias løgnaktige dekning av det hele. De har den samme ånd – ånd av opprør og hat, blindhet og stor forvirring. #metoo var det samme, selv om Weinstein ble «ofret». Det er snakk om Satans kamp for at Gud ikke skal fjerne mange tiår av det han har jobbet for! Satan har hørt Guds Profeter. Han vet at Trump er satt der av Gud for å avsløre og gjenopprette USA, noe som vil få følger for hele verden. Etter Obama, Bush, Clinton har verden falt mer og mer. De har vært tjenere av ondskapen, og de trodde de var trygge! De skjulte det nesten ikke mer engang! Men Gud valgte sin mann, Trump, å jeg så det med en gang! Man kan se Guds Hånd! Det er så fantastisk!

Corona viruset ble laget i Kina fordi de skulle stoppe Trump. Gud sier dette, samt andre Profeter har sett det i drømmer og syner. De vet de ikke kan slå han (Trump) på vanligvis, samt deres vanlige juksing med valgresultatene funket heller ikke fordi Gud brøt inn. Satan søker å drepe Trump, så vi må be MYE for han. AG William Barr, bør man også be mye for , da han også er under ekstremt angrep. Han har stor makt! Om Trump ikke vinner så vil verden bli kastet inn i endetiden ganske fort. Det er Satans mål. Men Trump vinner. Vi kristne må våkne å SE!! Dere skal se det usynlige! Tren deres sanser, rens deres sjeler så dere kan se og høre for jeg sier dere at nå blir det veldig viktig å kunne høre hva Gud sier. Ellers vil dere fare vill.

Nå vil vi snart få se disse menneskene bli avslørt for hva de har gjort. Epstein var begynnelsen, men vil fortsett avsløre mektige mennesker som vil falle her. Svake kristne vil ikke se det usynlige men lese aviser å se nyheter å bli redde, mistro Gud og andre kristne som sier de ikke skal høre på hva verden sier. Det vil komme mye verre viruser enn Covid 19! Hva da?

Mange mennesker skal bli frelst, særlig ungdom. Barn og unge vil bli frelst i hundretusener! Andre også selvsagt, men mange tror det skal bli som før, en vekkelse liksom hvor pastorene taler til stappfulle lokaler. Å ja, men, disse vil ha mye større utrustning allerede fra start, enn pastorene har nå!! De vil flomme ut i verden å endre land! Mange vil så falle fra, men det skal jeg ikke snakke om nå.

Nå er det viktig å legge av det som hører sjelen til, samt alle må jobbe med helbredelse av sjelen hver dag! Så må vi lære oss å be fra Tronrommet med Hellig Ild! Hellig Ild er IKKE det samme som Den Hellig Ånd! Han er Gud, en person. Ilden som vi skal døpes i skremmer mange, å jeg vet at flere løp vekk når den virket på dem. De merket tårer å følelser som ble sterke – helbredelse i sjelen – så løp de vekk å trodde dette var okkult eller noe de ikke skjønte. Dessverre. Det skjer om man står under feil lære. Så mange har gjort det her i landet. De tror at det de har opplevd med Gud er alt, men jeg sier dere, det er ingenting!

Jeg har også sett at alt for mange drikker melk i Norge. Selv de(mange) som er ledere har ennå ikke spist kjøtt. De smaker noen ganger men det krever at vårt eget kjøtt dør, å det godtar ikke alle. De liker sin posisjon, sitt flott hus og fine liv og jeg forstår det. Men, søk først Guds Rike SÅ skal du få de andre i tillegg. Idag, betyr det å søke Gud å se å høre fra TRONEN! Hva ser du når du møter en person? Hva sier Gud om den og den personen? Helbred den syke damen som ligger med kreft, reis de døde! DET er det som kommer å som nyfrelste vil gå rett ut i! Vil du bli sittende igjen? Hvordan skal du lære dem som fra starten av har kommet lengre enn deg?

Omvend dere! Omvendelse er vårt sterkeste våpen! Satan kan ikke bruke noe imot oss om vi omvender oss! Vi må søke det som er der Oppe! Jeg merker at jeg har endret meg mye dette året. Jeg lever mer i Ånden enn jeg gjorde før. Det må vi gjøre, det er det vi kristne skal gjøre, ellers er vi bare tomme kar, blinde og avhengi av at andre hører og ser. Jeg opplever at Gud øser ut i disse dager! Jeg vokser fra uke til uke å det er fantastisk. Bønnesvar hver uke! Men best av alt; Jeg opplever en visshet og autoritet jeg aldri har hatt før!! Halleluja!

Søk Gud!!

Verden er dekket av demonske krefter nå, og over hvert land, verdensdel sitter en general. Om våre bønner skal være så effektive som de må i denne stund, må vi lære å be fra Guds Bønnerom! Guds Hjerte. Får å gjøre det må vi trene å be. Men, VI MÅ SE!! Se i det usynlige. Ellers blir vi som blinde soldater som kaver rundt. Ubrukelige.

Tiden som kommer nå vil gi oss mye Kraft! Nå kan man virkelig oppleve det som de fleste bare har lest om i Bibelen! De profetiske skal feie de synske av banen, og folk skal løpe til Guds profeter og ikke til synske når de søker! De som lever i okkultisme skal se at Kraften er sterkere hos de kristne å bytte beite som flokker av kuer! Ja, det kommer veldig snart! Når Trump vinner vil djevelen rase. Han sender ut sine opprørere og plyndrere. Media vil støtte dem som vanlig, men så vil ting snu! Folk har fått nok, og løgnen faller!! Gud vil reise Sin Kirke i USA men også i verden! Hva som skjer i USA har stor betydning for resten av verden.

Abort er den største grunnen til at vi opplever forbannelsen i verden i dag. I Usa vil Trump sette inn dommere som vil fjerne retten til fri abort, mer og mer. Landet vil bli velsignet igjen!

Utøselse av Ilden og Kraften vil skje!

NB! Neste innlegg vil handle om forkastelse. Forkastelse holder land i lenker, å går i spann med opprør og sinne!

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s